Dagens gang

Kl. 6.00 -7.45 Der er mulighed for at aflevere Jeres barn i fællesrummet i Jacob Holms Minde. Der er morgenmad fra kl. 6.00 -7.30.

Kl. 7.30 begynder vi at tage tøj på og går mod bussen 7:45.

Kl. 7:45-8:00 Ved bussen er der også mulighed for at aflevere Jeres barn, som selv går op i bussen.
Her kan man med fordel få en hurtig snak med personalet.

Kl. 8.00 -9.00 Bussen afgår hver morgen kl 8.00 med vores søde chauffør, Jørgen, og vender retur til Amager klokken 16.00 (kl 15:00 om fredagen). Transporttiden er ca. 1 time hver vej. Det kan lyde af meget, men på vej derop får børnene en time, hvor de kan zoome ind i deres egen verden, observere byens puls fra vinduet eller få et godt grin med sidemanden.

Mens bussen kører mod Slangerup bliver der også holdt busradio, hvor en pædagogisk personale fortæller historie for børnene efterfulgt af sange hvor hele bussen synger med.

Kl. 9.00 Ved ankomst til Skovhytten sætter børnene deres tasker i garderoben og får tilbudt lidt frugt og vand på legepladsen

Kl. 9.30 -11.00 foregår de pædagogiske aktiviteter. Vi går fx ture i skoven, laver rytmik, synger sange, læser bøger, leger på stuen eller legepladsen med forskelligt legetøj osv.

Kl. 12.00- 13.00 aktiviteter på legepladsen/på stuen.

KL. 14.00- 14.30 Får børnene tilbudt brød og frugt.

Bussen kører fra Skovhytten kl 15.00 (kl. 14.00 om fredagen) og kører mod Jacob Holms Minde. På vej hjem falder de fleste børn i søvn og er derved friske og veludhvilede når de bliver hentet igen.